STONA W BUDOWIE
Zapraszamy niebawem do odwiedzenia naszej witryny

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.
Zamknij

Dr inż.

Małgorzata Nowacka

Katedra Inżynierii Żywności i Organizacji Produkcji Wydział Nauk o Żywności Katedra Inżynierii Żywności i Organizacji Produkcji Wydział Nauk o Żywności

Doświadczenie zawodowe

2009 - obecnie, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności

Katedra Inżynierii Żywności i Organizacji Produkcji

Od grudnia 2009 r. jestem zatrudniona jako pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedra Inżynierii Żywności i Organizacji Produkcji na Wydziale Nauk o Żywności SGGW w Warszawie.

 

2005 - 2017, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie

Oddział Nadzoru Bezpieczeństwa Żywności, Żywienia i Kosmetyków

W 2005 r. podjęłam również pracę w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie w Oddziale Bezpieczeństwa Żywności, Żywienia i Kosmetyków, która umożliwiła mi wykorzystanie wiedzy zdobytej na studiach.
Do moich obowiązków należał udział w kontrolach obiektów produkcji żywności, obrotu żywnością, żywienia zbiorowego, produkcji materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością z Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi, koordynacja działania systemu RASFF i RAPEX, załatwianie skarg, odwołań i interwencji. Ponadto prowadziłam szkolenia w zakresie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, systemu RASFF, z zakresu pakietu higienicznego oraz innych zagadnień prawa żywnościowego dla inspektorów sanitarnych.

 

2002 - 2003, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie

Wydział windykacji

Od września 2002 do lutego 2003 r. pracowałam w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie. Odpowiedzialna byłam za prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych, tj. przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, analiza dokumentów, korzystanie z informatycznej bazy danych Funduszu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów.